Ο άγιος Πορφύριος περί…Ερντογάν!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ
Μέσα στις απομαγνητοφωνημένες συζητήσεις του αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου που υπάρχουν στο Μοναστήρι της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο Μίλεσι Ωρωπού Αττικής υπάρχει και συζήτηση σχετική με την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα.
Ο άγιος και διορατικός γέροντας, που έβλεπε μέσα στην Χάρη του Θεού τα μέλλοντα ως παρόντα, περιγράφει πριν από 30 και πλέον χρόνια με τα μελανώτερα χρώματα το σημερινό κατάντημα. Μιλούσε για ένα κατήφορο χωρίς σταματημό, για καταστάσεις πολύ επικίνδυνες που θα ακολουθήσουν την οικονομική καταστροφή. Κατέληγε στην προόραση ότι από την καταστροφή θα μας σώσει ένας αλλοδαπός, ένας ξένος, ένας Τούρκος όπως συμπεραίνουν άνθρωποι που τον άκουσαν και έζησαν κοντά το μέγα αυτό πνευματικό ανάστημα της Παγκόσμιας Ορθοδοξίας.
Κάποια πνευματικά παιδιά του αγίου κάνουν την υπόθεση ότι αυτή η μεγάλη προφητεία πραγματοποιήθηκε όταν τον προηγούμενο Ιούλιο, μετά το Πραξικόπημα στην Τουρκία, ο Ερντογάν φυλάκισε μεγάλο αριθμό υψηλόβαθμων στρατιωτικών που σκόπευαν να κάνουν πόλεμο με την Ελλάδα με απώτερο σκοπό να διασπάσουν το εσωτερικό μέτωπο της Τουρκίας.
Άλλοι ισχυρίζονται ότι η προφητεία δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί. Όλοι συμφωνούν ότι αυτό το πρόσωπο που θα σώσει την Ελλάδα από την καταστροφή πιθανόν είναι ο πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας Ταγίπ Ερντογάν. Το πότε και το πως  θα το μάθουμε στο μέλλον. Ένα είναι σίγουρο: Το χάρισμα της προφητείας που είχε ο άγιος Γέροντας ποτέ δεν λάθεψε γιατί , όπως έλεγε και ο ίδιος, τα Χαρίσματα του Θεού ποτέ δεν λαθεύουν!

https://nomokanon.blogspot.gr/2017/04/blog-post_23.html

 

Η «ένωση» έγινε, ας μη κοροϊδευόμαστε. Ο λειτουργικός ασπασμός Πάπα και Μητροπολίτη του Θρόνου Ι. Ζηζιούλα προ του Ποτηρίου της Τράπεζας των Καθολικών δεν είναι το ελάχιστο προ του κοινού Ποτηρίου;

Ὁ μητροπ. Ἰωάννης Ζηζιούλας στὴν «Ἁγία» Τράπεζα τῶν Παπικῶν μὲ τὸν Πάπα Φραγκίσκο. Συμπροσευχές, ἀσπασμοί κ.λπ. Κανονική συμμετοχή σρτην παπική λατρεία.

 
Το Βίντεο

 

Ὁ Ἅγιος Παΐσιος εἶχε μεγάλη ὀρθόδοξη εὐαισθησία, γι΄ αὐτὸ δὲν δεχόταν συμπροσευχὲς καὶ κοινωνία μὲ πρόσωπα μὴ ὀρθόδοξα

Ἱερομονάχου Ἰσαὰκ «Βίος Ὁσίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου»

Ὁ Γέροντας ἦταν μοναχὸς μὲ ἐκκλησιαστικὸ φρόνημα καὶ ἐκκλησιαστικὴ συνείδηση. Οἱ ἐκκλησιολογικὲς του ἀπόψεις ἦταν ὀρθοδοξότατες. Πίστευε ὅτι ἡ Ἐκκλησία κατέχει τὸ πλήρωμα τῆς ἀποκαλυφθείσης Ἀλήθειας. Ἔλεγε: «Ὅ,τι ἔχει ἡ Ἐκκλησία εἶναι λαμπικαρισμένο». Ἡ σωτηρία τῶν ἀνθρώπων κατορθώνεται στὴν Ἐκκλησία. Αἰσθανόταν ὅτι ἀποτελεῖ μέλος της. Ὑπέτασσε τὸ θέλημά του καὶ θυσιαζόταν γιὰ τὸ καλό της. Ἀκόμη καὶ ἡ ἄσκησή του εἶχε ἐκκλησιαστικὴ ἀναφορά. Πίστευε ὅτι, «ὅταν διορθώσω τὸν ἑαυτό μου, διορθώνεται ἕνα κομμάτι τῆς Ἐκκλησίας». Ἡ ἀγάπη του γιὰ αὐτὴν ἦταν πολὺ μεγάλη. Γιὰ τὴν εὐστάθειά της ὑπέμεινε κόπους καὶ θυσίες, γιὰ τὴν δόξα της προσευχόταν συνεχῶς. Γιὰ τὴν ἑνότητά της ἀγωνίστηκε πολυτρόπως. Ἔγραφε: «Δὲν εἶμαι ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἔχουν κάνει τὴν Ὀρθόδοξον τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίαν κόμμα. Ἀγαπῶ τοὺς καλοὺς ἐργάτας τοῦ Χριστοῦ καὶ βοηθῶ ὅσο μπορῶ». Συνέχεια ανάγνωσης

 

Αιφνιδιαστικά το καλοκαίρι θα εκδοθεί η Κάρτα του Πολίτη για όλους τους Έλληνες;

alt

ΠΟΛΥ – ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ

«Οι πληροφορίες  που έχουμε λένε, ότι το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσει και η δική μας  κάρτα πολίτη», αναφέρεται στο blog «SCRIPTA MANENT» την αξιοπιστία του οποίου, είναι αλήθεια πως δεν γνωρίζουμε.

Δεν γνωρίζουμε κάτι παραπάνω αλλά καλό είναι να έχουμε το νου μας για παν ενδεχόμενο και να είμαστε ετοιμοπόλεμοι για μάχη ανά πάσα στιγμή.

http://hggiken.pblogs.gr/2017/04/aifnidiastika-to-kalokairi-tha-ekdothei-h-karta-toy-polith-gia-o.html

 

Πεντηκοστιανοί στην πόρτα σας: Προσοχή!

Πεντηκοστιανοί στην πόρτα σας: Προσοχή!

ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΙ  ΣΤΗΝ  ΠΟΡΤΑ  ΣΑΣ:  ΠΡΟΣΟΧΗ!

Κάποιος σου χτυπάει την πόρτα, να σου μιλήσει, «για το λόγο του Θεού». Βρίσκεις στο γραμματοκιβώτιο ένα έντυπο. Τους συναντάς στο δρόμο, σε μια πλατεία. Τους ακούς σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και τους βλέπεις σε τηλεοπτικές εκπομπές.

Λένε πως είναι χριστιανοί. Πρέπει να τους αφήσεις να σου κάνουν το δάσκαλο;

Για να το κάνεις αυτό, πρέπει να ξέρεις ποιος τους έστειλε, και ποια είναι η αληθινή σχέση τους με την ορθόδοξη Εκκλησία. Ένας άνθρωπος που αποκρύπτει την αληθινή του πνευματική ταυτότητα, δεν μπορεί να είναι αληθινός χριστιανός, θέλει να σε παγιδεύσει και αυτό δεν είναι έντιμο. Ποιος είναι αυτός ο απρόσκλητος επισκέπτης;

Πρόσεξε τα έντυπα που σου προσφέρει. Ποιος τα έχει εκδώσει. Αν δεν αναφέρουν τίποτα γι’ αυτό, αν σημειώνουν μόνο μια ταχυδρομική θυρίδα, δεν προέρχονται από έντιμους ανθρώπους. Συνέχεια ανάγνωσης

 

«ΕΓΩ ΓΡΑΙΚΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ, ΓΡΑΙΚΟΣ ΘΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ»

«Στὶς 24 Ἀπριλίου, ὁ αἰχμάλωτος Ἀθανάσιος Διάκος, μὲ ἀνοιχτὲς τὶς πληγές του, αἱμόφυρτος, μεταφέρεται στὴν Λαμία.…Ἡ ποινὴ ποὺ τοῦ ἐπιβλήθηκε ἦταν θάνατος διὰ ἀνασκολοπισμοῦ καὶ ἐκτελέστηκε τὴν ἴδια μέρα». Οἱ Ἥρωες τοῦ ᾽21 ἀνασκολοπίστηκαν, σφάχτηκαν, κατακρεουργήθηκαν, κάηκαν, γιὰ νὰ διαφεντεύουν τὸν πατρίδα καὶ τὴν μοίρα της οἱ ΟΥΤΙΔΑΝΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ, ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ, ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΩΝ.

.         […] Ἡ Στερεὰ καἡ Πελοπόννησος βρίσκονται σἐπαναστατικἀναβρασμὸ καὶ τὰ κακὰ μαντάτα δὲν ἀργοῦν νὰ φθάσουν στὸν Χουρσίτ. Ὁ Πασὰς τῆς Πελοποννήσου βρίσκεται στὴν Ἤπειρο ἐπικεφαλῆς στρατευμάτων γιὰ νὰ τιμωρήσει τὸν Ἀλὴ Πασά, ποὺ δείχνει τάσεις αὐτονομίας ἀπὸ τὸν Σουλτάνο. Ὁ Χουρσὶτ διατάσσει τὸν Ὀμὲρ Βρυώνη καὶ τὸν Κιοσὲ Μεχμὲτ νὰ καταστείλουν τὴν Ἐπανάσταση στὴ Ρούμελη καὶ ἐν συνεχείᾳ νὰ προχωρήσουν ἀπὸ δύο κατευθύνσεις πρὸς τὴν Πελοπόννησο γιὰ τὴν ἄρση τῆς πολιορκίας τῆς Τριπολιτσᾶς. Στς 17 πριλίου ο δύο πασάδες μ 8.000 νδρες στρατοπεδεύουν στ Λιανοκλάδι, λίγα χιλιόμετρα ξω π τὴν Λαμία. κίνδυνος εναι μεγάλος γι τος παναστατημένους λληνες.
.             Οἱ ὁπλαρχηγοὶ τῆς περιοχῆς συσκέπτονται στὸ χωριὸ Καμποτάδες (20 Ἀπριλίου 1821) καὶ ἀποφασίζουν νὰ ὑπερασπιστοῦν ὅλες τὶς διαβάσεις τοῦ Σπερχειοῦ (Ἀλαμάνας), διαμοιράζοντας τοὺς 1500 ἄνδρες ποὺ διαθέτουν, ὥστε νὰ ἀποκόψουν τὴν πρόσβαση τῶν Τούρκων πρὸς τὰ Σάλωνα καὶ τὴν Λιβαδιά. Τὸ ἐναλλακτικὸ σχέδιο τοῦ Γιάννη Δυοβουνιώτη γιὰ τὴν ἀπὸ κοινοῦ ἀντιμετώπιση τῶν Τούρκων στὸν Γοργοπόταμο ἀπορρίπτεται. Ἔτσι, ὁ Πανουργιᾶς Πανουργιᾶς μὲ 600 ἄνδρες ὀχυρώνεται στὰ ὑψώματα τῆς Χαλκωμάτας, ὁ Δυοβουνιώτης καταλαμβάνει τὴν χαράδρα τοῦ Γοργοποτάμου μὲ 400 ἄνδρες καὶ ὁ Διάκος μὲ 500 ἄνδρες θὰ ἀντιμετώπιζε τὸν ἐχθρὸ στὴν ξύλινη γέφυρα τῆς Ἀλαμάνας (Σπερχειοῦ), πλησίον τῶν Θερμοπυλῶν.
.             Τὸ πρωὶ τῆς 23ης Ἀπριλίου οἱ Τοῦρκοι ἐπιτίθενται ταυτόχρονα καὶ στὰ τρία σώματα τῶν ἐπαναστατῶν. Ὁ Πανουργιᾶς καὶ ὁ Δυοβουνιώτης ὑποχρεώνονται νὰ ὑποχωρήσουν, πρὸ τῶν ὑπερτέρων δυνάμεων τοῦ Ὀμὲρ Βρυώνη, μὲ συνέπεια ὁ κύριος ὄγκος τῶν Ὀθωμανῶν ὑπὸ τὸν Κιοσὲ Μεχμὲτ νὰ ἐπιπέσει ἐπὶ τοῦ Διάκου στὴν Ἀλαμάνα. Ὁ Διάκος ἀρνεῖται νὰ φύγει καὶ νὰ σωθεῖ, ὅπως τὸν προέτρεψαν οἱ συμπολεμιστές του, καὶ ὡς ἄλλος Λεωνίδας μὲ μόνο 48 ἄνδρες μένει καὶ πολεμᾶ μέχρις ἐσχάτων. Κατὰ τὴν διάρκεια τῆς μάχης, τὸ σπαθί του σπάει κι ἕνα ἐχθρικὸ βόλι τὸν τραυματίζει στὸν δεξιὸ ὦμο, στὸ ὁποῖο κρατᾶ τὸ πιστόλι. Πέντε Ἀλβανοὶ ὁρμοῦν στὸ χαράκωμά του καὶ τὸν συλλαμβάνουν αἰχμάλωτο.
.             Ὁ ἐπίλογος τῆς μάχης γράφεται τὴν ἑπομένη ἡμέρα. Στὶς 24 Ἀπριλίου, ὁ αἰχμάλωτος Ἀθανάσιος Διάκος, μὲ ἀνοιχτὲς τὶς πληγές του, αἱμόφυρτος, μεταφέρεται στὴν Λαμία. Οἱ Ὀθωμανοὶ τοῦ προτείνουν νὰ προσκυνήσει καὶ νὰ συνεργαστεῖ μαζί τους.  Ὁ Διάκος ὑπερήφανα ἀρνεῖται: «Ἐγὼ Γραικὸς γεννήθηκα, Γραικὸς θὲ νὰ πεθάνω», φέρεται νὰ τοὺς ἀπάντησε. Ὁ ἑλληνικῆς καταγωγῆς Ὀμὲρ Βρυώνης δὲν θέλησε νὰ τὸν σκοτώσει, ἀφοῦ τὸν γνώριζε πολὺ καλὰ ἀπὸ τὴν αὐλὴ τοῦ Ἀλῆ Πασᾶ καὶ ἐκτιμοῦσε τὶς ἱκανότητές του. Ἐπέμενε, ὅμως, ὁ Χαλήλμπεης, σημαίνων Τοῦρκος τῆς Λαμίας, ὁ ὁποῖος ἔπεισε τὸν Κιοσὲ Μεχμέτ, ἱεραρχικὰ ἀνώτερο τοῦ Ὀμὲρ Βρυώνη, ὅτι ὁ Διάκος θὰ ἔπρεπε νὰ τιμωρηθεῖ παραδειγματικά, ἐπειδὴ εἶχε σκοτώσει πολλοὺς Τούρκους.
.             Ἡ ποινὴ ποὺ τοῦ ἐπιβλήθηκε ἦταν θάνατος διὰ ἀνασκολοπισμοῦ καὶ ἐκτελέστηκε τὴν ἴδια μέρα. Προτοῦ ξεψυχήσει, ὁ Διάκος λέγεται ὅτι εἶπε τὸ περίφημο αὐτοσχέδιο τετράστιχο: “Για ἰδὲς καιρὸ ποὺ διάλεξε/ὁ χάρος νὰ μὲ πάρει/τώρα π᾽ ἀνθίζουν τὰ κλαδιὰ/καὶ βγάζει ἡ γῆς χορτάρι”.

 

ΠΗΓΗ: sansimera.gr