ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΕΙ ΟΙ ΗΠΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1950 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!

 

Είναι μακρύς ο κατάλογος των χωρών που έχουν βομβαρδίσει οι ΗΠΑ (για ειρήνη, δικαιοσύνη, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ) από το 1950 μέχρι σήμερα. Ιδού: 

Κορέα και Κίνα 1950-53

Γουατεμάλα 1954

Ινδονησία 1958

Κούβα 1959-1961

Γουατεμάλα 1960 

Κονγκό 1964….

Λάος 1964-73 

Βιετνάμ 1961-73

Καμπόντια 1969-70

Γουατεμάλα 1967-69

Γρενάδα 1983

Λίβανος 1983, 1984 

Λιβύη 1986

Ελ Σαλβαδόρ 1980s

Νικαράγουα 1980s 

Ιράν 1987

Παναμάς 1989

Ιράκ 1991 

Κουβέιτ 1991 

Σομαλία 1993

Βοσνία 1994, 1995

Σουδάν 1998 

Αφγανιστάν 1998

Γιουγκοσλαβία 1999 

Υεμένη 2002 

Ιράκ 1991-2003 (ΗΠΑ/Αγγλία) 

Ιράκ 2003-2015 

Αφγανιστάν 2001-2015 

Πακιστάν 2007-2015 

Σομαλία 2007-8, 2011 

Υεμένη 2009, 2011 

Λιβύη 2011, 2015 

Συρία 2014-2016-2017

 

LUCIS TRUST

 Άρθρο του Paolo Carcano
Μετάφραση: Ιωάννης  Αυξεντίου
Πολιτική και εσωτεριστικές δοξασίες είναι από πολλούς αιώνες στενά αλληλένδετες και αλληλοεξαρτώμενες. Έχει πλέον αποδειχτεί από πολλούς επιφανείς ιστορικούς ότι, όπως ο Διαφωτισμός βυθίζει τις ρίζες του μέσα στην τεκτονική φιλοσοφία, έτσι ο ναζισμός δέχτηκε επιδράσεις από την θεοσοφική-μαγική σκέψη που ήταν ευρέως διαδεδομένη στην Ευρώπη στις αρχές του 1900. Ακόμη και ο σοβιετικός κομμουνισμός, αν και άθεος  και υλιστικός, έλαβε συνεισφορές από τo ρωσικό κοσμισμό του Nikolaj Fedorov. Δεν εκπλήσσει λοιπόν η ανακάλυψη ότι και η σημερινή παγκοσμιοποίηση ως πολιτική δοξασία, έχει ρίζες σε μία εσωτεριστική διδασκαλία, που είναι  ακριβώς εκείνη της βρετανίδας θεοσοφίστριας Alice Bailey (1880-1945). Στα γραπτά της η Bailey ουσιαστικώς ακολούθησε τις θεοσοφικές δοξασίες της Helena Petrovna Blavatsky, τις οποίες επανερμήνευσε εντός ενός γνωστικού πλαισίου και -το πιο σημαντικό- τις μετέφερε στο πολιτικό-πρακτικό επίπεδο. Πράγματι, το 1920 ιδρύει στη Νέα Υόρκη τον εκδοτικό οίκο Lucifer Publishing Company ή Lucifer Trust, με σκοπό να διαδώσει τα έργα της στις μάζες και να τις ‘μυήσει’ στις θεωρίες της.
Η θεοσοφική διδασκαλία της Lucifer Trust, της οποίας η δημόσια εκδοχή  ξεκίνησε το New Age κίνημα, δεν είναι τίποτα άλλο από την επαναπρόταση του αρχαίου γνωστικισμού υπό χριστιανική μεταμφίεση και ταυτόχρονα ‘επιστημονική’: πρόκειται, συνοπτικά, για την προώθηση του έργου της αυτοθέωσης του ανθρώπου και της ανθρωπότητας στο σύνολο της, η οποία με τον ερχομό της λεγόμενης ‘εποχής του υδροχόου’ δεν θα έχει πια ανάγκη από δόγματα ή ηθικούς κανόνες και θα ανακαλύψει ότι η ίδια είναι ο θεός χάρη του απελευθερωτικού φωτός του Εωσφόρου. Αυτός είναι ο πραγματικός θεός που λατρεύεται από τη θεοσοφία και από τους μαθητές αυτής της σέκτας. Ακούγεται, μέσω αυτής της γνωστικής θεωρίας, να ψιθυρίζεται η υπόσχεση του αρχαίου όφεως, «θα γίνετε σαν το Θεό».
Είναι από αυτή τη θέαση που προέρχεται το αρχικό όνομα του εν λόγω εκδοτικού οίκου, που όμως το 1925 άλλαξε σε Lucis Trust, όνομα που διατηρεί ακόμη σήμερα, μάλλον για να κρύψει την πραγματική φύση αυτής της ομάδας. Η σημαντικότητα του Lucis Trust  αυξήθηκε σταθερά στο χρόνο, ακόμη και μετά το θάνατο της Bailey, μέχρι του σημείου όπου έγινε ‘Μη  κυβερνητική Οργάνωση’ με τρεις διεθνείς έδρες (Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Γενεύη), μεγάλες χρηματικές εισροές, πολλά μέλη- και ιδιαίτερα -μία ισχυρή εκπροσώπηση στον ΟΗΕ , στο εσωτερικό του οποίου έχει θέση ως μέλος του οικονομικού και κοινωνικού συμβουλίου του. Ο Lucis Trust κατηγορήθηκε πολλές φορές ότι εξασκεί μία απόκρυφη επίδραση πάνω σε αυτό το διεθνή οργανισμό και ότι προσανατολίζει τις πολιτικές του σύμφωνα με τις εσωτεριστικές αρχές τις οποίες πρεσβεύει. Είναι γνωστό, για παράδειγμα, ότι ο πρώην βοηθός του γενικού Γραμματέα  του ΟΗΕ, ο Robert Muller υπήρξε θεοσοφιστής και οπαδός της Βailey και αποκαλέστηκε ‘Προφήτης της Ελπίδας’ και ‘Φιλόσοφος του ΟΗΕ’ εξαιτίας αυτών των μυστικιστικών ενδιαφερόντων του. Από τα παρασκήνια κατεύθυνε τις πολιτικές αυτού του οργανισμού σύμφωνα με τις θεοσοφικές αρχές, οι οποίες, συνοπτικά, προβλέπουν:
 1) Την υπέρβαση και ενοποίηση των φυλών σε μία πλανητική φυλή.
 2) Την υπέρβαση των εθνών και ενοποίηση τους υπό μία παγκόσμια κυβέρνηση.
 3) Την ενοποίηση των θρησκειών εντός μίας κοινής θρησκείας ή παγκόσμιας εκκλησίας. 
Ότι ο ΟΗΕ είναι ένας οργανισμός που διαπερνάται από έναν εσωτερισμό μη καθαρής φύσεως, το αποδεικνύει εξάλλου η λεγόμενη Αίθουσα Διαλογισμού, ένα μικρό δωμάτιο τριγωνικής μορφής, που βρίσκεται στο κτήριο που στεγάζεται στη Νέα Υόρκη: στο εσωτερικό του βρίσκονται μόνον ένας τεράστιος μαύρος κύβος από μαγνητίτη και ένας ζωγραφικός πίνακας με γραμμές και γεωμετρικά σχήματα. Η φαινομενική λιτότητα του δωματίου, το οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί ως ‘ναός’ για όλες τις θρησκείες χωρίς διαχωρισμούς, κρύβει στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τους πιο προσεκτικούς αναλυτές, σύμβολα με σαφή μασονική και καμπαλιστική προέλευση. Μπορούμε να πούμε ότι ο πολυπολιτισμός, ο μεταναστευτισμός, ο ευρωπαϊσμός, η παγκοσμιοποίηση και ο θρησκευτικός συγκρητισμός, είναι όλες ιδεολογίες που σχετίζονται με μία εσωτεριστική δοξασία, την οποία γνωρίζει μόνον μία ελίτ μυημένων.
Είναι λοιπόν ενδιαφέρον να διαβάσουμε τις απόψεις που η Lucis Trust εκφράζει, στο εσωτερικό των περιοδικών δελτίων της, πάνω στα συμβάντα και πάνω στους πρωταγωνιστές της παγκόσμιας πολιτικής. Για παράδειγμα, στο τελευταίο δελτίο του 2017 , υπό τον τίτλο Leadership: ενεργοποίηση του μαγνητικού σπόρου του μέλλοντος, η οργάνωση προωθεί το Κίνημα των πέντε Αστέρων (Beppe Grillo) στην Ιταλία  και το κίνημα Podemos στην Ισπανία σαν θετικά μοντέλα leadership. Διαβάζουμε στην πρώτη σελίδα : «Το κλίμα απόγνωσης και η λάθος αίσθηση πιστοποιούν την έλλειψη ακόμη και πρακτικών ιδεαλιστών, έτοιμων  να ηγηθούν με αποφασιστικότητα. Παρ ‘όλα αυτά, τα πολλά κανάλια διασύνδεσης του Διαδικτύου δείχνουν ότι νέες ηγετικές ομάδες εμφανίζονται ταχύτερα και πιο ευχερώς από ποτέ – και αυτό το παράδειγμα χαρακτηρίζεται από τα κινήματα των ‘πέντε αστέρων’ στην Ιταλία και το Podemos στην Ισπανία». Φαίνεται λοιπόν ότι η Lucis Trust εντοπίζει σε αυτά τα κινήματα τα πρωτοποριακά όργανα για να προωθήσει στις αντίστοιχες χώρες τα παγκοσμιοποιητικά της σχέδια.
Η ‘Γαία’
Η υπόδειξη ότι το ‘Κίνημα των πέντε Αστέρων’ κρύβει ένα εσωτεριστικό ή γνωστικό υπόβαθρο δεν υπάρχει μόνον σε αυτή την σύντομη αναφορά. Ήδη το 2014 ο  Roberto dal Bosco έγραψε ένα βιβλίο στο οποίο υποδείκνυε τα  viral βίντεο ‘Gaia’  και ‘Prometheus’, που παράχθηκαν από τον ιδεολόγο του κινήματος Casaleggio, ως μανιφέστα ενός αποκαλυπτικού τεχνο-χιλιασμού. Κινήματα όπως το M5S, το Podemos ή το ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα προσθέτω εγω, έχουν μία πολιτική φαινομενολογία πολύ όμοια, εάν όχι ταυτόσημη: μία ξαφνική γέννηση ή γρήγορη ανάπτυξη, μία τοποθέτηση πέρα από τα συνηθισμένα ιδεολογικά σχήματα, κομμουνισμός-φιλελευθερισμός, δεξιά-αριστερά, μία ρητορική ριζικά λαϊκιστική, και ένα ποικίλο εκλογικό σώμα που αποτελείται από ψηφοφόρους που προέρχονται από όλα σχεδόν τα παραδοσιακά κόμματα. Η έγκριση των παγκοσμιοποιητικών και εσωτεριστικών ελίτ, αντιπροσωπευόμενων από την Lucis Trust, προς αυτά τα κινήματα αφορά όχι μόνον την ιδεολογία τους, αλλά και το γεγονός ότι  αυτά ταιριάζουν τέλεια με την παγκόσμια στρατηγική του διασκορπισμού της λαϊκής διαμαρτυρίας, εφαρμοζόμενη με διαφοροποιημένα  όργανα σε τοπικό επίπεδο. Είναι λογικό να σκεφτούμε ότι αυτά τα κινήματα επιλέχτηκαν ως μοντέλα για να αναπαραχθούν και να εξαχθούν και σε άλλες χώρες στις οποίες αναπτύσσεται η διαμαρτυρία των λαών και των κοινωνιών έναντι της παγκοσμιοποίησης και της αλαζονείας των ελίτ. Τώρα, επειδή η μετωπική επίθεση εναντίον αυτής της λαϊκής διαμαρτυρίας θα σήμαινε την αναγνώριση ipso facto της εγκυρότητα της οπότε θα τροφοδοτούσε την ισχύ της, είναι προτιμότερο να διασκορπιστεί το εκρηκτικό δυναμικό της και να αποστειρωθεί μέσω ενός πολιτικού κινήματος που περιορίζεται να προσομοιάζει την αντιπροσώπευση της διαμαρτυρίας… Οπότε την καθιστά αβλαβή. Αυτά τα κινήματα αποτελούν με άλλα λόγια, το σχέδιο Β των ελίτ, σε περίπτωση κακής λειτουργίας των ιστορικών κομμάτων  αναφοράς τους ή της λαϊκής εξέγερσης εναντίον των πιο βλαπτικών πολιτικών τους.

Τέλος, στο δελτίο της Lucis Trust υπάρχει μία διπλή εκτίμηση όσον αφορά τον Πάπα Φραγκίσκο: στην πρώτη υποδεικνύεται ως ‘εκπρόσωπος της ταπεινότητας’, μία αρετή  που κάθε παγκόσμιος ηγέτης πρέπει να έχει. Στη δεύτερη-αρκετά πιο σημαντική-επαινείται το έργο του: «Ακόμα και στη θρησκεία, αν και η εστίαση είναι πάνω σε διαχρονικές αλήθειες, πάντα θα υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ερμηνευθούν αυτές οι πραγματικότητες και οι ηγέτες πρέπει να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα με τον πιο κατάλληλο τρόπο, για την εξέλιξη της συνείδησης της θρησκευτικής κοινότητας. Τις προσπάθειες του Πάπα Φραγκίσκου για τη μεταρρύθμιση της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας μπορεί να τις δει κανείς υπό το πρίσμα αυτό». Αυτός ο έπαινος είναι το λιγότερο ανησυχητικός, εάν σκεφτούμε ότι διατυπώνεται από μία εσωτεριστική οργάνωση που αναφέρει ως υπέρτατη αρχή της τον Πρίγκιπα του Σκότους.

O Robert Muller

Κλείνοντας το δελτίο της, η Lucis Trust, αφού έχει υποθέσει διάφορες λύσεις για να πείσει τους λαούς να παραχωρήσουν εθνική κυριαρχία προς όφελος των διεθνών οργανισμών, εκθέτει την μεγάλη επίκληση, που είναι η βασική προσευχή της οργάνωσης, η οποία πρέπει να επαναλαμβάνεται καθημερινά. Το κείμενο ζητά την επιστροφή του Χριστού στη γη, την Παρουσία, αλλά  διευκρινίζει σε μία σημείωση στο περιθώριο, ότι ο Χριστός είναι μόνον ένα από τα ονόματα με τα οποία κάποιος ‘Διδάσκαλος του κόσμου’ αποκαλέστηκε στην ιστορία, ενώ άλλα ονόματα του είναι Κύριος Maitreya, Imam Mahdi,  Bodhisattva και  Μεσσίας. Αυτός είναι μεν ο υιός του Θεού, αλλά όχι του θεού της Βίβλου, αλλά του θεού που λατρεύεται από τη Θεοσοφία, δηλαδή του Εωσφόρου. Με άλλα λόγια, αυτή η σέκτα που εδρεύει στον ΟΗΕ και εμπνέει τη φιλοσοφία  του, που εκτιμά κινήματα όπως το ‘Κίνημα των 5  Αστέρων’ και  το Podemos και που έχει μαθητές σε όλο τον κόσμο οργανωμένους σε αόρατες ομάδες,  είναι  η ίδια που προσεύχεται κάθε ημέρα για τον ερχομό του υιού του Εωσφόρου (ο Χριστιανισμός τον ονομάζει Αντίχριστο). Εξάλλου υπήρξε ακριβώς ο Robert Muller, ο θεόσοφος προφήτης του ΟΗΕ, που πρόφερε αυτή την εντολή: «Πρέπει να προχωρήσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται σε μία ενιαία παγκόσμια κυβέρνηση, προς μία ενιαία παγκόσμια θρησκεία, κάτω από έναν παγκόσμιο ηγέτη».

 

 

«Με την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης είναι σαν να κάνεις επίκληση στο Διάβολο»

Έλον Μασκ (ιδρυτής της Tesla και της SpaceX):

«Με την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης είναι σαν να κάνεις επίκληση στο Διάβολο»

Αποτέλεσμα εικόνας για τεχνητη νοημοσυνη

Για άλλη μια φορά ο επιχειρηματίας Έλον Μασκ, ιδρυτής της Tesla και της Space X, εξέφρασε τις ανησυχίες του για την τεχνητή νοημοσύνη.
Μάλιστα, αυτή τη φορά, μιλώντας στο πλαίσιο ενός νέου ντοκιμαντέρ με τίτλο «Εμπιστεύεστε αυτόν τον υπολογιστή;», ανέφερε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί κάποτε να μετατραπεί σε «αθάνατο δικτάτορα».
Έχοντας άμεση πρόσβαση στην παραμικρή πληροφορία για κάθε
άνθρωπο του πλανήτη και μπορώντας να κάνει εκατομμύρια υπολογισμούς σε κλάσμα του δευτερολέπτου και να παίρνει κρίσιμες αποφάσεις, η τεχνητή νοημοσύνη ίσως κάποτε είναι σε θέση όχι μόνο να ελέγχει την παγκόσμια οικονομία και τα οπλικά συστήματα, αλλά τελικά να ενδυθεί τον μανδύα του διδάκτορα – και μάλιστα του αθάνατου, αφού δεν θα πεθαίνει.
Αυτό το σκοτεινό σενάριο μπορεί να γίνει πραγματικότητα, σύμφωνα με τον Μασκ, αν οι έρευνες για την τεχνητή νοημοσύνη δεν τεθούν έγκαιρα υπό έλεγχο και ρυθμιστική εποπτεία.
«Κατευθυνόμαστε ταχέως προς μια ψηφιακή υπερνοημοσύνη που θα υπερβαίνει κατά πολύ οποιονδήποτε άνθρωπο», δήλωσε ο Μασκ και προειδοποίησε ότι «αν μια εταιρεία ή μια μικρή ομάδα ανθρώπων καταφέρει να αναπτύξει θεϊκή ψηφιακή υπερνοημοσύνη, θα κυριαρχήσει στον κόσμο». «Τουλάχιστον όταν υπάρχει ένας κακός δικτάτορας, είναι ένας άνθρωπος που κάποτε θα πεθάνει.
Όμως για την τεχνητή νοημοσύνη δεν υπάρχει θάνατος. Μπορεί να ζει για πάντα και έτσι θα υπάρχει ένας αθάνατος δικτάτορας από τον οποίο δεν θα μπορούμε ποτέ να ξεφύγουμε», πρόσθεσε.
«Αν η τεχνητή νοημοσύνη έχει ένα στόχο και η ανθρωπότητα απλώς συμβαίνει να παρεμβάλλεται σε αυτόν, θα καταστρέψει την ανθρωπότητα σαν κάτι φυσικό, χωρίς καν να το σκεφτεί», ανέφερε ο Μασκ. «Είναι σαν να φτιάχνουμε ένα δρόμο και ένα μυρμήγκι συμβεί να βρεθεί στο δρόμο μας. Δεν μισούμε τα μυρμήγκια, απλώς φτιάχνουμε ένα δρόμο. Κι, έτσι, αντίο μυρμήγκι…».
Ήδη από το 2014 ο Μασκ έχει αποκαλέσει την τεχνητή νοημοσύνη «τη σοβαρότερη απειλή για την ύπαρξη της ανθρωπότητας». Μεταξύ άλλων, έχει δηλώσει ότι «αποτελεί άπειρα μεγαλύτερη απειλή από ό,τι η Βόρεια Κορέα» και ότι «η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης είναι σαν να κάνεις επίκληση στο Διάβολο». Επίσης έχει εκφράσει φόβους ότι εξαιτίας της θα πυροδοτηθεί ο επόμενος παγκόσμιος πόλεμος.

Ο Μασκ πλήρωσε τα έξοδα για να προβάλλεται δωρεάν το ντοκιμαντέρ «Do you trust this computer?» μέσα στο σαββατοκύριακο, ώστε να μπορεί να το δει όποιος θέλει ελεύθερα. Σπεύσατε!

Πηγή: CNNID-on’t renounce my freedom
www.tideon.org

 

 

Έμμηνος Ρύσις και Εκκλησία

Έμμηνος Ρύσις και Εκκλησία

Η έμμηνος ρύση των γυναικών απασχολεί, εκκλησιαστικώς, πολλούς χριστιανούς και ειδικά τις χριστιανές γυναίκες. Υπάρχουν διάφορες απορίες πάνω στο θέμα. Μπορούν οι γυναίκες, κατά την χρονική διάρκεια της έμμηνου ρύσης, να μπαίνουν στον ναό, να προσκυνούν τις εικόνες, να παίρνουν αντίδωρο, να μετέχουν στη θεία λατρεία, να αξομολογούνται και να κοινωνούν του Σώματος και του Αίματος του Χριστού; Θα προσπαθήσουμε να φωτίσουμε το θέμα, μέσα από τους κανόνες της Εκκλησίας και την διδασκαλία των αγίων Αποστόλων και Πατέρων.

Ας δούμε κατ’ αρχάς τον Β’ κανόνα του αγίου Διονυσίου Αλεξανδρείας, ο οποίος είναι και ο μόνος κανόνας που ασχολείται ειδικώς με το θέμα και συμπεριλαμβάνεται στο Πηδάλιο. Γράφει στο Πηδάλιο: «Ερωτηθείς ο άγιος, αν οι γυναίκες κατά την έμμηνο ρύση μπορούν να μπαίνουν στον ναό του Θεού, απάντησε ότι αυτό δεν είναι ανάγκη μήτε να το ερωτούν, επειδή εκείνες οι γυναίκες αν έχουν την πρέπουσα ευλάβεια στα θεία, από μόνες τους δεν θα θέλουν να τολμήσουν ποτέ να πλησιάσουν την Αγία Τράπεζα και να μεταλάβουν του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, όσο βρίσκονται ακόμη στη κατάσταση της έμμηνου ρύσης. Διότι μπορούν να ενθυμηθούν την αιμορροούσα εκείνη γυναίκα, η οποία διά την ρύση του αίματός της, δεν τόλμησε από πολλή ευλάβεια να πιάσει το σώμα του Χριστού, αλλά μόνο την ποδιά των ιματίων Του. Μπορούν όμως να προσεύχονται είτε στο σπίτι τους , είτε ευρισκόμενες στον πρόναο του Ναού και να παρακαλούν τον Θεό ζητώντας  βοήθεια και  σωτηρία, από Αυτόν. Κωλύεται όμως να πλησιάζει τα άγια των αγίων, δηλαδή, να μεταλάβει του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, εκείνος που είναι ακάθαρτος στη ψυχή και στο σώμα, όπως ακάθαρτη στο σώμα είναι και η γυναίκα που βρίσκεται στην κατάσταση της έμμηνου ρύσης». (Πηδάλιο σελίς 445-446).

Ας δούμε τι γράφει ο άγιος Διονύσιος και να καταλάβουμε τι μας λέει όχι κατά το γράμμα αλλά κατά το πνεύμα του κανόνα. Το πρώτο που όλοι καταλαβαίνουμε είναι ότι ο κανόνας αυτός, μας λέει ότι οι γυναίκες που βρίσκονται στην διάρκεια της έμμηνου ρύσης, δεν μπορούν να μεταλαμβάνουν του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, λόγω ευλάβειας (δύο φορές επαναλαμβάνει την λέξη ευλάβεια) και όχι λόγω αμαρτίας ή πνευματικής ακαθαρσίας.  Η έμμηνος ρύση είναι φυσική κατάσταση καθαρισμού του γυναικείου σώματος. Έτσι ως φυσική κατάσταση, δεν είναι κακό. Οι Αποστολικές Διαταγές στο στ’ βιβλίο γράφουν: « Ούτε η ερωτική συνεύρεση μέσα στον νόμιμο γάμο, ούτε η κατάσταση της λοχείας, ούτε η ρύση του αίματος των γυναικών, ούτε η ονείρωξη (αθέλητη εκσπερμάτωση κατά τον ύπνο), μπορούν να μολύνουν την ανθρώπινη φύση ή να την χωρίσουν από την χάρη του Αγίου Πνεύματος, παρά μόνο η ασέβεια και η παράνομος πράξη». Ο άγιος Αθανάσιος στο έργο του «περί ενανθρωπήσεως, γράφει: «ου γαρ ήλθεν την φύσιν ανήλεν, αλλά την προαίρεσιν διορθώσαι». Ο Υιός δεν ενανθρώπησε για να καταργήσει την ανθρώπινη φύση, η οποία δεν ευθύνεται για την πτώση, αλλά ενανθρώπησε για να θεραπεύσει την ελευθερία της θέλησης, αφού αυτή ευθύνεται για την πτώση στην αμαρτία. Ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός γράφει στο έργο του «Ακριβής έκδοσης της Ορθοδόξου πίστεως»; «Δημιούργησε λοιπόν ο Θεός τον άνθρωπο ως φύση αναμάρτητη και θέληση αυτεξούσια. Αναμάρτητο τον θεωρώ όχι γιατί δεν επιδέχεται αμαρτία (μόνο το θείο δεν επιδέχεται αμαρτία), αλλά γιατί δεν έχει στη φύση του την τάση προς την αμαρτία, ενώ φυσικά την έχει στην προαίρεση, στην ελευθερία της θέλησης». Ο ιερός Χρυσόστομος, αναφερόμενος στην έμμηνο ρύση λέει: «Ούτε αληθινή αμαρτία είναι αυτά, ούτε ακαθαρσία».  Ο όσιος Θεοδώρητος γράφει: « Αυτά που γίνονται φυσικώς ούτε ακαθαρσία είναι». Και ο όσιος Διόδωρος λέει: «Τίποτα δεν είναι ακάθαρτο, παρά μόνο η πονηρή διάθεση». Είναι ξεκάθαρο για τους Αποστόλους και τους Πατέρες ότι η αμαρτία και η πνευματική ακαθαρσία αναφαίρεται στην προαίρεση και όχι στη φύση. Έτσι και η έμμηνος ρύση, η οποία είναι φυσική κατάσταση του σώματος ούτε αμαρτία είναι, ούτε ακαθαρσία. Λέγεται καταχρηστικώς ακαθαρία σωματική, μόνο σε σύγκριση με τις άλλες φυσικές ακαθαρσίες, όπως είναι οι μίξες, οι κυψελίδες των αυτιών, οι τσίμπλες, τα φλέματα, τα ούρα και τα απορίματα. Έτσι λοιπόν μόνο από θέμα ευλάβειας, δεν μπορεί η γυναίκα με έμμηνο ρύση να μετέχει στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Όπως δηλαδή, κάποιος δεν θα πάει να κοινωνήσει το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, τρέχοντας από τη μύτη του μίξες, αλλά αφού πρώτα θα καθαρίσει το σημείο του σώματός του, γύρω από τη μύτη του και το στόμα του, θα προσέλθει στην θεία Κοινωνία, έτσι και η γυναίκα με έμμηνο ρύση, θα περιμένει να καθαρισθεί από την έμμηνο ρύση και μετά θα προσέλθει να κοινωνήσει το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Εκτός αν υπάρχει σοβαρή ασθένεια και κίνδυνος θανάτου, κοινωνεί το Σώμα και το Αίμα του Χριστού και με έμμηνο ρύση, όπως γράφει ο άγιος Νικόδημος, στις υποσημειώσεις του κανόνα του αγίου Διονυσίου.

Υπάρχει μία πρόταση στον κανόνα αυτόν του αγίου Διουνυσίου, η οποία έχει επιφέρει σύγχυση σε πολλούς. Γράφει ο άγιος Διονύσιος: «Οι γυναίκες με έμμηνο ρύση μπορούν να προσεύχονται είτε στο σπίτι τους, είτε στον πρόναο του Ναού». Αυτό «στον πρόναο του ναού», κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι οι γυναίκες με έμμηνο ρύση, δεν μπορούν να εισέλθουν στον κυρίως ναό και να μετέχουν στη θεία λατρεία. Να δούμε τι σημαίνει «να προσεύχονται στον πρόναο». Στους χρόνους που ζει ο άγιος Διονύσιος, 3ος  αιώνας μ.Χ, η κοινή λατρεία αναφέρεται μόνο ως προς την σύναξη των πιστών, της τέλεση δηλαδή της Θείας Λειτουργίας. Η Θεία Λειτουργία διαιρείται σε δύο μέρη. Πρώτον στο θεολογικό μέρος, το οποίο αρχίζει με την εκφώνηση «Ευλογημένη η βασιλεία του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος..» και τελειώνει με την ανάγνωση του ευαγγελίου και το κήρυγματου θείου λόγου. (Η θέση του κηρύγματος είναι μετά την ανάγνωση του ευαγγελίου) Μετά το κήρυγμα ο διάκονος εκφωνεί: «Όσοι κατηχούμενοι προέλθετε, οι κατηχούμενοι προέλθετε. Όσοι κατηχούμενοι προέλθετε, μη τις των κατηχουμένων. Όσοι πιστοί έτι και έτι του Κυρίου δεηθώμεν», Δηλαδή εντέλει ο διάκονος λέγοντας: «Όσοι είναι στην τάξη των κατηχουμένων, αβάπτιστοι δηλαδή, βγείτε έξω από τον κυρίως ναό στον πρόναο, κανείς αβάπτιστος δεν μπορεί να μείνει και να συμμετέχει στο δεύτερο μέρος της Θείας Λειτουργίας και να κοινωνήσει του Σώματος και του Αίματος του Χριστού». Και αφού έβγαιναν όλοι οι αβάπτιστοι, ο διάκονος λέει: «Όσοι λοιπόν μείναμε που είμαστε βαπτισμένοι, ας προσευχηθούμε στον Κύριο». Και: «Τας θύρας τας θύρας εν σοφία πρόσχωμεν». Η ερμηνεία των αισθητών είναι: «κλείστε καλά τις πόρτες για να μην εισέλθει κανείς από αυτούς που δεν πρέπει στο δεύτερο μέρος της Θείας Λειτουργίας», και η πνευματική ερμηνεία είναι: «Ας κλείσουμε τις θύρες των αισθήσεων και μέσα στην καρδιά μας ας τελέσουμε την αναίμακτη λατρεία». Μαζί με τους αβάπτιστους έβγαιναν από τον κυρίως ναό και στέκοταν στον πρόναο και αυτοί οι οποίοι ήσαν βαπτισμένοι, αλλά είχαν πέσει σε αμαρτήματα τέτοια, τα οποία τους εμπόδιζαν από την κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού. Αυτοί αποτελούσαν την τάξη των προσκλαιόντων, γιατί παρακαλούσαν κλαίγοντας τον Θεό και αυτούς τους οποίους έμεναν στη Θεία Λειτουργία, να προσευχηθούν γι αυτούς, να τους συγχωρήσει ο Θεός. Έτσι από το σημείο αυτό αρχίζει το δεύτερο μέρος της Θείας Λειτουργίας, το θεουργικό, στο οποίο παρέμεναν όλοι αυτοί που θα συμμετείχαν στη Θεία Κοινωνία. Μόνο αυτοί οι οποίοι θα κοινωνούσαν, έμεναν μέσα στη Θεία Λειτουργία. Τώρα καταλαβαίνουμε γιατί ο άγιος Διονύσιος αναφέρει ότι οι γυναίκες με έμμηνο ρύση, μπορούν να προσεύχονται στον πρόναο. Γιατί αυτές οι γυναίκες δεν θα κοινωνούσαν,  και δεν είχαν λόγο να παραβρίσκονται μέσα στον κυρίως ναό, στο θεουργικό μέρος της Θεία Λειτουργίας. Γιατί μέσα στη Θεία Λειτουργία έμεναν όσοι μπορούσαν να κοινωνήσουν, όπως λέει ο 9ος Αποστολικός κανόνας, ο οποίος αφορίζει όποιον πιστό, που δεν έχει κώλυμα, δεν παραμένει στη Θεία Λειτουργία και δεν κοινωνεί των Αγίων Μυστηρίων.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι η γυναίκα που βρίσκεται σε έμμηνο ρύση, μπορεί να συμμετέχει σε όλα τα εκκλησιαστικά, εκτός της συμμετοχής στην κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, καθώς ο άγιος Διονύσιος είναι συγκεκριμμένος, «δεν θα τολμήσυν να πλησιάσουν την Αγία Τράπεζα και να κοινωνήσουν του Σώματος και του Αίματος του Χριστού», και αυτό όχι γιατί είναι ανάξια πνευματικά, αλλά λόγω ευλάβειας. Καθότι και ο άγιος Διονύσιος γράφει στο τέλος του κανόνα, ότι κανένας, άνδρας ή γυναίκα δεν μπορεί να συμμετέχει στη κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, αν είναι ακάθαρτος στη ψυχή ή στο σώμα.

http://euxh.gr/politismos/paradoseis/emminos-rysis-kai-ekklisia

 

Πως λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι

Ἅγιος Παΐσιος
 
  -Γέροντα, ποιοι νόμοι λέγονται πνευματικοί;
  -Θα σου εξηγήσω: Όπως στην φύση υπάρχουν οι φυσικοί νόμοι, έτσι και στην πνευματική ζωή υπάρχουν οι πνευματικοί νόμοι.
   Ας πούμε, όταν πετάη κανείς ένα βαρύ αντικείμενο ψηλά, με όσο περισσότερη ορμή και όσο πιο ψηλά το πετάξη, με τόσο μεγαλύτερη δύναμη θα πέση κάτω και θα συντριβή. Αυτός είναι φυσικός νόμος.

Συνέχεια ανάγνωσης

 

» Ν’ αγαπάς κάθε άνθρωπο αδιάκριτα! Μη λογαριάζεις αν είναι αδύναμος κι αμαρτωλός…

Αποτέλεσμα εικόνας για αγαπα ολους

 

Μη σκέφτεσαι την αμαρτία, αλλά την προέλευση του ανθρώπου, που είναι η ίδια η εικόνα του Θεού.

Σε ενοχλούν οι αδυναμίες των άλλων ανθρώπων, η κακία τους, η υπερηφάνειά τους, ο φθόνος, η απληστία κι η κοιλιοδουλεία τους. 

Μα και σένα δε σου λείπουν οι κακίες, ίσως μάλιστα να ‘χεις περισσότερες από τους άλλους.

Στο κάτω κάτω σε σχέση με την αμαρτία όλοι οι άνθρωπο είναι ίδιοι. 
«Πάντες γὰρ ἥμαρτον καὶ ὑστεροῦνται τῆς δόξης τοῦ Θεοῦ» (Προς Ρωμαίους, γ’ 23). Όλοι είμαστε ένοχοι ενώπιον του Θεού και όλοι ζητούμε εξίσου το έλεος Του.

Γι’ αυτό, εκτός από το να αγαπάμε τους άλλους, πρέπει να τους ανεχόμαστε και να τους συγχωρούμε, για να συγχωρήσει και μας ο ουράνιος Πατέρας μας. 
Πρέπει με όλη σου την ψυχή να τιμάς και να αγαπάς σε κάθε άνθρωπο την εικόνα Του Θεού, να μη λογαριάζεις τις αμαρτίες του. Μόνο ο Θεός είναι άγιος και αναμάρτητος.

Και πρόσεξε πόσο μας αγαπά, πόσα δημιούργησε κι εξακολουθεί να δημιουργεί για μας! 
Μας τιμωρεί με αγάπη και μας συγχωρεί πλούσια. 
Να σέβεσαι τον άνθρωπο έστω κι αν είναι αμαρτωλός, γιατί έχει πάντα ελπίδα να διορθωθεί…»

Αποτέλεσμα εικόνας για ιωανης κροστανδης

Άγ. Ιωάννης Κροστάνδης, 
Η εν Χριστώ Ζωή μου.

 

https://amfoterodexios.blogspot.gr/