«Ἡ Εὐρώπη θά γίνει μουσουλμανική, θά πάψει νά εἶναι χριστιανική»

Αποτέλεσμα εικόνας για ευρωπη ισλαμ

«Προσέξτε τώρα ἐδῶ κάτι, πολύ νά προσέξομε αὐτό, γιατί δυστυχῶς δέν τό ἔχομε προσέξει δεόντως καί μένομε ἐγκληματικῶς ἀπαθεῖς. Ὁ μουσουλμανισμός ἐπιχειρεῖ τόν κύκλο τῆς γῆς. Αὐτό τό ὁποῖο λέμε ἕνα τόξο, ἐδῶ στά Βαλκάνια, μουσουλμανικό, καί τό βλέπομε, βεβαίως ἀπό πολιτικῆς πλευρᾶς, εἶναι κάτι πολύ περισσότερο ἀπό ἕνα τόξο. Ἐπιχειρεῖ, θά ἐπαναλάβω καί νά τό θυμᾶστε, ἐπιχειρεῖ τόν κύκλο τῆς γῆς!

Αποτέλεσμα εικόνας για ευρωπη ισλαμ

Ὅπως καί ἐγώ θυμᾶμαι τόν μακαριστό πατέρα Ἄγγελο Νησιώτη, πού εἶχε πεῖ -πρό τοῦ ’40- καί ἔλεγε: «Φοβηθεῖτε τόν μουσουλμανισμό, εἶναι ὁ φοβερότερος ἐχθρός, φοβηθεῖτε!». Τό κράτησα στή μνήμη μου καί τό ἀνεκάλεσα πολλές φορές, ἰδίως τά τελευταῖα χρόνια, πού βλέπω αὐτή τήν κίνηση τοῦ μουσουλμανισμοῦ. Τί; Ξέρετε πόσα ἑκατομμύρια μουσουλμάνοι ὑπάρχουν στήν Ἀσία, Πολυνησία, Ἀφρική; Πολλά ἑκατομμύρια μουσουλμάνοι ὑπάρχουν. Τό εἶπαν: «Θά ἐπιχειρήσομε ἐπίθεση κατά τῆς Εὐρώπης»! Τό εἶπαν, νά μήν πῶ τώρα πολιτικά πρόσωπα, δέν μοῦ ἀρέσει νά ἀνακατεύω πολιτικά πρόσωπα, ὅτι: «Ἡ Εὐρώπη θά γίνει μουσουλμανική, θά πάψει νά εἶναι χριστιανική»! Ξέρετε πόσα τεμένη ὑπάρχουν στό Παρίσι; Ἐμεῖς ἐν ὀνόματι τῆς ἀνεξιθρησκείας κτλ. τούς πάντες ὑποδεχόμεθα.

Αποτέλεσμα εικόνας για ευρωπη ισλαμ

Ἑτοιμάζουν νά κάνουν καί στήν Ἀθήνα τέμενος μουσουλμανικό, ἐνῶ ἀναφέρθηκε ἐκεῖ, στά Ἐμιρᾶτα τῆς Ἀραβίας, ἀπέναντι ἀπό τό Ἰράκ, ζητήθηκε νά γίνει Λειτουργία φέτος [1992] τό Πάσχα, ὄχι μόνο νά γίνει ναός ἀπό τούς ἐκεῖ Ἕλληνες, -ἐνῶ ἐκεῖνοι ζητοῦν στήν Ἀθήνα νά γίνει ναός-, ἀλλά οὔτε καν σέ ἕνα δωμάτιο τῆς Πρεσβείας, νά γίνει Θεία Λειτουργία Πασχαλινή! Ναί, γιατί ἔχει τό στοιχεῖο τοῦ φανατισμοῦ. Ἀνεξιθρησκεία γιά τούς μουσουλμάνους δέν ὑπάρχει, εἶναι παραμύθια αὐτά. Γι’ αὐτό λοιπόν ἐπιχειρῶντας νά καταλάβει τήν Εὐρώπη θρησκευτικῶς, θά τήν καταλάβει καί πολιτικῶς»

+ Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου (Σειράχ, ὁμιλία 141η).

Βλ.και  :  Το Ισλάμ κατακτά αθόρυβα την Ευρώπη

 

οι περισσότεροι άνθρωποι πηγαίνουν στο ναό με τη λέξη » δώσε «

Σχετική εικόνα

Όταν ο Κύριλλος ήρθε και άρχισε να λέει ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι σε ναούς τώρα και ελπίζουν ότι η πίστη στους ανθρώπους θα  αρχίσει  να ενισχύεται, ο πάτερ Κύριλλος  ζήτησε έναν ολόκληρο κουβά με νερό.

 Όταν τον έφεραν , είπε, «Αυτός είναι ο αριθμός των ανθρώπων που πάνε σε ναούς». μετά ο γέροντας ζήτησε πάγο… και όταν έσπασε το πάγο, υπήρχαν μόνο τρεις σταγόνες. Ο Πάτερ Κύριλλος εξήγησε: «αυτοί είναι που σώθηκαν τώρα».

Είπε, » οι περισσότεροι άνθρωποι πηγαίνουν στο ναό με τη λέξη » δώσε «. δώσε υγεία, κύριε, δώσε οικονομική ευημερία, δώσε στην οικογένεια, δώσε στα παιδιά… πολύ λίγοι που έρχονται στο ναό με τις λέξεις: » εγώ «. Λυπάμαι, κύριε! 

Λυπάμαι που αμάρτησα. Λυπάμαι που δεν σ ‘ αγαπούσα. Συγγνώμη που σε ξέχασα «. και δυστυχώς οι περισσότερες λέξεις δεν μιλάνε ποτέ. Με την επίσκεψη πολλών χρόνων  σε ναούς, δεν καταλαβαίνουν ότι στην  εκκλησία πρέπει να έρθουν με ένα πρόσωπο ταπείνωσης , όχι  σαν ένας δίκαιος άνθρωπος που κάνει μια χάρη στο Θεό που βρίσκεται στο ναό του..

 

Η σωτηρία εξαρτάται από την ειλικρίνεια για  θεραπεία από την αμαρτία , και αν υπάρχει ειλικρίνεια, θα υπάρξει μετάνοια.

Αρχιμανδρίτης Κύριλλος (Pavlov).

 

 

 

Δεν βλέπεις τι λέει; “Ιδού γαρ ήλθε δια του σταυρού χαρά εν όλω τω κόσμω”.

Σχετική εικόνα

« Η χαρά παρηγορεί, αλλά δεν μας φέρνει κοντά στον Θεό. Σε ξεγελά και ξεχνάς την φιλοπονία, την άρση του σταυρού. Εγώ πολλές φορές βλάφτηκα από την πολλή χαρά. Οι θλίψεις, οι πειρασμοί, οι στενοχώριες σε καθαρίζουν και αισθάνεσαι κοντά σου τον Θεό. Ο σταυρός σε κάνει ταπεινό και αυτός φέρνει την ανάσταση. Δεν βλέπεις τι λέει; “Ιδού γαρ ήλθε δια του σταυρού χαρά εν όλω τω κόσμω”.

            Η ζωή μας εδώ είναι ένα συνεχές μαρτύριο. “Στενή και τεθλιμμένη οδός”, η μόνη που οδηγεί στον ουρανό. “Διά πολλών θλίψεων δει υμάς εισελθείν εις την βασιλείαν του Θεού”(Πραξ. 4,22). Γεύθηκα, αδελφοί μου, και δεν περιαυτολογώ και την γλυκύτητα του παραδείσου, αλλά και την πικρία του άδου. Ανέβηκα στα ύψη του ουρανού, αλλά κατόπιν κατέβηκα στα κατώτερα βάραθρα και τάρταρα της κολάσεως».

Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης

 

Χειριστής γερανού απαρνήθηκε τα εγκόσμια και ζει πάνω από 20 χρόνια στην κορυφή ενός βράχου.

Στην κορυφή του βράχου Katskhi Pillar, 40 μέτρα πάνω από ένα μοναστήρι στην κεντρική Γεωργία, ζει απομονωμένος από το 1995, ο μοναχός Maxime Qavtaradze. Ο πρώην χειριστής γερανού, απαρνήθηκε τα εγκόσμια και ακολούθησε την ανάγκη του για επαφή με τον Θεό και την πίστη του. Το 1993 πήρε μοναστηριακούς όρκους και έζησε απομονωμένος σε μια σπηλιά. Δυο χρόνια αργότερα μεταφέρθηκε στον πυλώνα Katskhi. Ένας πιστός, του εξασφάλισε χρήματα για να χτίσει την δική του εκκλησία στην κορυφή του βράχου, ενώ το Πατριαρχείο της Γεωργίας του παραχώρησε άμεσα την άδεια. Εξάλλου η παράδοση με τους λεγόμενους Στυλίτες ήταν παλαιή και γνωστή. Οι χριστιανοί ασκητές με προσευχές και νηστείες ασκήτευαν στην κορυφή των πυλώνων από τον 15 αιώνα καθώς η Γεωργία δοκιμαζόταν από εσωτερικές αναταραχές και εισβολές από την Οθωμανική Τουρκία.
«Μονό εδώ μπορώ να ακούσω τον Θεό, στην απόλυτη ησυχία» εξομολογείται ο μοναχός Μαξίμ Πολλοί είναι οι πιστοί που φτάνουν στο σημείο για να ενισχύσουν είτε οικονομικά, είτε με παραχώρηση οικοδομικών υλικών σε μια προσπάθεια τελειοποίησης του ναού. Από το έδαφος μέχρι την κορυφή υπάρχει μια σιδερένια σκάλα, που εξυπηρετεί στην ανάβαση. Τα βαριά υλικά αλλά και τις προμήθειες τα ανεβάζουν οι πιστοί με ειδικό μηχανισμό με σχοινιά. Ο ίδιος κατεβαίνει μόνο δυο φορές την εβδομάδα για να προσευχηθεί στο μοναστήρι στους πρόποδες του βράχου.
Σπανίως επιτρέπει την είσοδο σε πιστούς, ενώ τηρεί το άβατο για τις γυναίκες. Τα κριτήρια για να επιτρέψει την είσοδο είναι αυστηρά. Πρέπει να πειστεί ότι η δύσκολη ανάβαση που διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά, έγινε με καθαρά θρησκευτικούς σκοπούς και όχι για την λήψη ενός φωτογραφικού στιγμιότυπου. Σπάνια εξαίρεση αποτέλεσε ο φωτογράφος Amos Chapple, που του ζήτησε άδεια για να φωτογραφήσει το κατανυκτικό τοπίο αλλά και τον ίδιο. Το «αντάλλαγμα» ήταν 4 ημέρες διαμονής με 7 ώρες προσευχή καθημερινά. Κάτι που ο φωτογράφος δέχτηκε.
Παρακολουθείστε το αφιέρωμα του BBC μοναχό Mαξίμ:…
 

Πρώην μάγος αποκαλύπτει: Τα Θεοφάνεια λύνονται όλα τα μάγια!

Πρώην μάγος αποκαλύπτει: «Τα Θεοφάνεια λύνονται όλα τα μάγια και για 40 ημέρες όλοι οι μάγοι είχαμε φοβερούς πονοκεφάλους»!
Πρώην μετανοημένος μάγος αποκαλύπτει: «Την ημέρα της εορτής των Θεοφανείων και 40 ημέρες μετά, λόγω του μεγάλου γεγονότος της Βαπτίσεως του Ιησού Χριστού και του αγιασμού των υδάτων, όλοι οι μάγοι είχαμε φοβερούς πονοκέφαλους και μια κατάσταση τρέλας! Αυτό κρατούσε για 40 ημέρες μετά τα Θεοφάνεια! Λύνονται δηλαδή όλα τα μάγια από την ημέρα των Θεοφανείων, σαν ένδειξη δώρου του Θεού για τον Υιό Του που Βαπτίζεται προς τους Ορθοδόξους. Και τότε όλοι οι μάγοι ομολογούσαμε ότι πράγματι μόνο ο Χριστός και η Εκκλησία έχουν την δύναμη!»


 

ΕΝΑΣ ΛΑΪΚΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΩΝ ΤΟΥ: Ο Μισαήλ από το Γκέλβερι της Καππαδοκίας

https://i0.wp.com/mikrasiatis.gr/wp-content/uploads/2013/09/palaia-karvali.jpeg

Ο Μισαήλ από το Γκέλβερι της Καππαδοκίας

(το Γκέλβερι,η αρχαία Καρβάλη,πατρίδα του αγίου Γρηγορίου τού Θεολόγου ,του αββά Μισαήλ και του γέροντος Ιερωνύμου της Αιγίνης.Από γειτονικά χωριά κατάγονταν ο Άγιος Αρσένιος ο Χατζεφεντής και ο Άγιος γέρων Παϊσιος.
Αγιοτόκος Καππαδοκία που ακόμα μάς ποτίζεις με τα νάματα της αγάπης του Θεού!)

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Μισαήλ από το Γκέλβερι της ΚαππαδοκίαςΌπως έλεγε ο γέροντας Ιερώνυμος, «ο Μισαήλ ήταν ένας νέος αββάς Ισαάκ. Τόσο πολύ είχε προχωρήσει στην προσευχή».

Ο Μισαήλ ήταν έγγαμος αλλά δε ζούσε μαζί με τη γυναίκα του, ήταν σαν αδέλφια. Εργαζόταν για την οικογένειά του και την συντηρούσε, αλλά δεν έμενε μαζί της. Την ημέρα δούλευε μόνος του στα κτήματα. Δεν ήθελε να δουλεύει μ’ άλλους μαζί, για να μην τον βλέπουν να προσεύχεται. Και την νύκτα την περνούσε προσευχόμενος σε κάποιο εξωκκλήσι ή αν γύριζε σπίτι έμενε μόνος του. Είχε μεγάλη αγάπη για την ησυχία και φλογερό πόθο για την προσευχή. Όταν προσευχόταν η καρδιά του θερμαινόταν τόσο πολύ, που ξεχνούσε τον εαυτό του. Είχε τη δύναμη να παραμένει γονατιστός και με τα χέρια υψωμένα για δύο μέρες. Συνέχεια ανάγνωσης