ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ

Kalabrytwn_Ambr.jpg

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ = Η ΚΙΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ

ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!

ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ,

ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ!

Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ προσέγγιση επιχειρείται τόσο στον εκκλησιαστικό, όσο και στον πολιτικό χώρο.

Όσον αφορά τον χώρο του πολιτικού στίβου, μας το ομολόγησε λίγες ημέρες πριν ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Κοντονής, ο οποίος (για να δικαιολογήσει τούς τρελλο-Νόμους, τους οποίους λαμβάνει συνέχεια η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όπως αυτός περί τών έμφυλων ταυτοτήτων), είπεν, ότι «είχαμε Διεθνείς δεσμεύσεις»! Ως ‘Ελληνας Πολίτης, λοιπόν, αρνούμαι να μας διοικούν οι Ξένοι, δηλ. οι Μασσώνοι, οι Άθεοι, οι Έκφυλοι, οι Ομοφυλόφιλοι, οι Σιωνιστές, κάποιοι σαν τον κ. Σώρο με τα πολλά χρήματα και τις ύποπτες Μ.ΚΥ.Ο, η Παγκοσμιοποίηση, η Globalization, η Λέσχη Bilderberg και όποιοι άλλοι σκοτεινοί παράγοντες οι οποίοι εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα, ενώ συγχρόνως  υπηρετούν τον εκφυλισμό και τελικά τον αφανισμό της Ελλάδος! Συνέχεια ανάγνωσης

 

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

 

Πήγαμε εκεί, ήρθε ο Ιβηρίτης, ο Πρωτεπιστάτης. Μας κέρασαν, τέλος πάντων. Λέει: Πάτερ, τί θα κάνουμε με τον Πατριάρχη; Λέω: Γέροντα, το χώρισμα, το σχίσμα εύκολα γίνεται, η ένωση είναι δύσκολος. Γέροντα, λέω, εγώ δεν παρακολουθώ τέτοια πράγματα, κοιτάω το κομποσχοινάκι μου, να πω την αλήθεια. Τί κάνουν οι Εκκλησίες, η Κοινότης, άλλοι μου τα λένε, ούτε ερευνώ να μάθω. Λέω: Γέροντα, είδες τί έκαναν οι Ρώσοι; Παρέδωσαν τα μυστήρια στους καθολικούς και οι καθολικοί στους Ρώσους. Η Εκκλησία τί τους έκανε, τους έδιωξε;  Όχι. Υπομονή. Τώρα οι Ρώσοι, να με συγχωρήσετε, σφάλμα έχουνε κάνει. Έτσι κυβερνάται η Εκκλησία. Ναι, η Εκκλησία είναι Εκκλησία! Σε χωρίζω, ναι, αλλά να γίνει η ένωση δύσκολα είναι.

Ανέκαθεν, πάτερ, η Εκκλησία είναι Μάνα και κάνει και επιείκεια, κάνει και συγκατάβαση, κάνει και πως δεν βλέπει, κάνει πως δεν ακούει, να μη γίνει σχίσμα! Όχι. Και ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος που πήγε εξορία, οι άλλοι Δεσποτάδες ρωτούσαν. Όχι, λέει, να συλλειτουργήσετε, να μη γίνει σχίσμα, προς Θεού!

Γέρων Εφραίμ Κατουνακιώτης (+1998)

Από το βιβλίο Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης, Καλύβη Ησυχαστηρίου «Άγιος Εφραίμ», Κατουνάκια, 2000.

Σχόλιο: Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 πολλή ανησυχία και συζήτηση γινόταν στο Άγιον Όρος με αφορμή την επίσκεψη του Πατριάρχη στη Ρώμη, καθώς και ένα περιστατικό ευχαριστιακής κοινωνίας Ρωμαιοκαθολικών και Ρώσων. Ο νηφάλιος λόγος του γέροντος ίσως έχει να μας πει κάτι σήμερα. Είναι σημαντικό ότι ο ίδιος ένιωθε τη δυσοσμία του οικουμενισμού. Ταυτόχρονα, όμως, φαίνεται πως διακρίνει ότι άλλο πράγμα είναι η φανερή κήρυξη αιρέσεως, που από μόνη της συνιστά χωρισμό από τον Χριστό και το μυστηριακό Σώμα Του, και άλλο τα κανονικά παραπτώματα, στα οποία αναφέρονται οι παραπάνω λόγοι του.

koutloumous.com/

 

Ψηλά ή Ψέμα

Γράφει ο Κώστας Παναγόπουλος, costasp247@gmail.com

«Η καρδιά πονάει πάντα όταν ψηλώνει». Έτσι δε λέει εκείνο το τραγούδι;

Γιατί, άραγε, η καρδιά πονάει, αφού είναι ψηλά, ευάερα, εκεί που τάχα ήθελε να φτάσει;

Υποθέτουμε έναν ξυλοπόδαρο απ’ αυτούς που περπατούν στις πλατείες, κυρίως του εξωτερικού. Είναι ψηλά αυτός, περπατάει με εξάσκηση, αλλά αυτό δεν είναι η πραγματικότητα, είναι ένας πόνος στα πόδια, στο σώμα, στέκεται όντως ψηλότερα απ’ τους άλλους, αλλά μη πραγματικά.

«Ταπείνωση είναι η πραγματικότης» λέει ο Γέρων Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός. Στην πραγματικότητα, είμαστε όλοι «όντως ευτελείς και ουτιδανοί, ανίκανοι στην αθλιότητα πού ευρισκόμαστε».

Ο Γέροντας ξαναρωτάει:

«Μήπως μάς χρειάζονται επίνοιες για να ανακαλύψουμε μέσα μας την πραγματικότητα;».

Απαντάει ο ίδιος:

«Δε νομίζω» λέει, «ότι αυτό είναι δύσκολο», δηλαδή να ψηλαφίσει επιτέλους ο άνθρωπος την πραγματικότητα του: ότι έχει ξεπέσει χαμηλά. Διότι, κάποτε, λέει ο παππούς, «εγίναμε, κατά την θείαν απόφαση, ένας κατά χάριν Θεός, όμοιος με τον κατά φύσιν Θεό. Αυτή είναι η καταγωγή μας».

Τώρα, όμως, που είμαστε;

«Τώρα, ευρίσκουμε ότι καταντήσαμε σπήλαια ληστών. Η κακουργία, η εγκληματικότης, η πονηρία και η ποικιλόμορφη αμαρτία περιστρέφονται μέσα μας ελεύθερα και μόνον εξωτερικά διαφέρουμε από τα κτήνη. Αυτή η διαπίστωση είναι η πραγματικότης. Και άρα, από τούτο το παράδειγμα, μπορούμε να βάλουμε αρχή για να κατακτήσουμε την ταπείνωση».

 

Η καρδιά πονάει όταν ψηλώνει.

Μη βασανίζεσαι. Σπάσε τα ξυλοπόδαρα. Κατέβα.

 

http://constantinoupolin.blogspot.gr/2017/08/blog-post_37.html#more

 

Η αποστασία προστάδιο της ελεύσεως του Αντιχρίστου

Αποτέλεσμα εικόνας για αποστασια αντιχριστος

Ο αντίχριστος θα έλθη στον καιρό του• την εποχή που θα του καθωρίσθη. Θα προηγηθή μια γενική αποστασία. Το μέγιστο μέρος των ανθρώπων θα εγκαταλείψουν την χριστιανική πίστη. Η αποστασία θα είναι το προστάδιο. Θα προετοιμάση τον κόσμο να δεχθή τον αντίχριστο. Και μάλιστα να τον δεχθούν με το δικό του πνεύμα, που τότε θα μπη στην δομή της σκέψης των ανθρώπων. Η αναζήτηση του αντίχριστου θα τους γίνη αναγκαιότητα, γιατί τα συναισθήματα θα συμπίπτουν. Θα διψούν γι’ αυτόν, όπως διψούν σε στιγμές βαθειάς θλίψης για ποτά, που διαφορετικά τα θεωρούν αυτοκτονία. Θα τον επικαλούνται. Η ικεσία σ’ αυτόν, να έλθη, θα αντηχή σε κοινές συνάξεις. Θα εκφράζη επίμονα την αξίωση να έλθη επί τέλους η μεγαλοφυΐα των μεγαλοφυϊών, που θα μπορέση να ανεβάση την τεχνική ανάπτυξη στην ανώτατη δυνατή βαθμίδα της και να φέρη στη γη τέτοια ευπραγία, ώστε ο ουρανός και ο παράδεισος να καταντήσουν πράγματα περιττά! Ο αντίχριστος θα είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένος με την γενική ηθική και πνευματική κατεύθυνση των ανθρώπων της εποχής του.

Άγιος Ιγνάτιος (Αλεξάνδροβιτς Μπριαντσιανίνωφ)

 

ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΓΕΡΟΝΤΑ, μάθαμε πὼς εἶστε καλὸς ἄνθρωπος.

– Καὶ οἱ ὀχιὲς καλὲς εἶναι, ἂν δὲν τὴν πατήσεις. Τόλμα ὅμως νὰ τὶς ἐνοχλήσεις…

Ὅταν ἀδικεῖται, κατατρέχεται καὶ ταπεινώνεται ὁ ἄνθρωπος, τότε δείχνει ἀκριβῶς κατὰ πόσο ἀληθινὸς χριστιανὸς εἶναι.