No comments

ccee.jpg
Ἐπίσημος Ἀντιπροσωπεία τοῦ Συμβουλίου τῶν Εὐρωπαϊκῶν Ἐπισκοπικῶν Συνελεύσεων τῆς ΡΚαθολικῆς Ἐκκλησίας (CCEE), ἀποτελουμένη ἐκ τῶν Σεβασμιωτάτων Καρδιναλίων κ. Angelo Bagnasco, Προέδρου αὐτῆς, καί κ. Péter Erdö, πρῴην Προέδρου, καί τοῦ Πανοσιολ. κ. Duarte da Cunha, Γεν. Γραμματέως τοῦ Συμβουλίου, ἐπεσκέφθη τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον καί τόν σεπτόν Προκαθήμενον αὐτοῦ.

Οἱ ὡς ἄνω ἐπίσημοι ἀφίχθησαν εἰς τήν Πόλιν τό ἑσπέρας τοῦ Σαββάτου, 4ης Μαρτίου, καί ὑπεδέχθησαν αὐτούς ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Προύσης κ. Ἐλπιδοφόρος καί ὁ Πανοσιολ. Δευτερεύων κ. Θεόδωρος. Τήν Κυριακήν τῆς Ὀρθοδοξίας ἐκκλησιάσθησαν κατά τήν Θείαν Λειτουργίαν ἐν τῷ Π. Πατριαρχικῷ Ναῷ καί ἀκολούθως ἐγένοντο δεκτοί ὑπό τοῦ Παναγιωτάτου εἰς ἰδιαιτέραν ἀκρόασιν, παρόντος τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Σασίμων κ. Γενναδίου.
 

Pourquoi?

 

Στο 2ο. Παγκόσμιο πόλεμο οι Γάλλοι προέβαλαν ασθενική αντίσταση στους Γερμανούς γιατί η νεολαία δεν ήθελε πόλεμο αλλά καλοπέραση. Είναι παροιμιώδες το σύνθημα «pourquoi?»(=γιατί;), που κυριαρχούσε στην προπολεμική Γαλλία. «Γιατί να πολεμήσουμε;» έλεγαν τότε οι Γάλλοι που μέσα από την αθεΐα είχαν χάσει κάθε ιδανικό.
Η προκλητικές κινήσεις της Τουρκίας αυτές τις μέρες μας βάζουν σε παρόμοιες σκέψεις. Παρόλες τις μεγαλοστομίες των υπουργών Εξωτερικών και Αμύνης της Ελλάδος το ερώτημα στους έλληνες που σκέπτονται παραμένει. Γιατί να πολεμήσουμε;
Για να φυλάξουνε την πατρίδα μας; Μα αυτή έχει πουληθεί στα διεθνή κοράκια. Λιμάνια, τραίνα, αεροδρόμια, η γη, τα σπίτια, οι περιουσίες των ανθρώπων . Όλα πουλημένα…
Για να μην μας πάρουν τα παιδιά μας γενιτσάρους; Μα ήδη τα έχουν πάρει στα σκλαβοπάζαρα της Δύσης. Δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί, χωρίς να έχουν την δυνατότητα να κάνουν οικογένεια, να μιλήσουν την γλώσσα των γονιών τους, να βρουν μια ορθόδοξη εκκλησία και να που ένα «Κύριε Ελέησον».
Γιά όσα παιδιά μένουν στη Ελλάδα έχει αναλάβει η άθεη, παρά ταύτα ελληνική, Κυβέρνηση μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα να τους διδάξει τον σοδομισμό ώστε να γίνουν κατάλληλα αντικείμενα ηδονής των παιδεραστών Ευρωπαίων. Τόση ευρύτατη διαφθορά της νεολαίας ούτε η Οθωμανία δεν είχε σκεφθεί! Γιαυτό έλεγε ο σπουδαίος εκείνος Νοταράς «καλύτερον φακιόλιον τουρκικόν παρά τιάρα παπική».
Γιατί πρέπει να πολεμήσουμε; Για την ιδέα της Ελλάδας; Ούτε αυτή υπάρχει. Μας το λένε ξεκάθαρα οι «τοκογλύφοι»-δανειστές : Μεταρρυθμίσεις! Αυτό σημαίνει με απλά λόγια ότι πρέπει να γίνουμε σαν και αυτούς, χωρίς θρησκευτική ταυτότητα, να περιφρονούμε την αγία μέρα της Κυριακής, τα παιδιά μας να είναι τρανσεξουέλ, η ορθόδοξη εκκλησία να κλειστεί στους τέσσερους τοίχους και να εξυπηρετεί μόνον το θρησκευτικό φολκλόρ, να στρέψουμε την αγαπητική μας δύναμη στα ζώα αντί γιά τους ανθρώπους, οι σατανιστικές τελετές πρέπει να γίνουν μέρος της πολιτισμικής μας ταυτότητα και εμείς μέρα νύχτα χωρίς δουλειά και παραγωγή να πληρώνουμε τα μνημόνια και πάνω σέ αυτά να μας βάζουν άλλα μνημόνια. Μια μεταφυσική του παραλόγου. Μια άλλου είδους Ελλάδα. Αυτές είναι οι μεταρρυθμίσεις που πράγματι επιδιώκουν. Γιαυτούς λοιπόν να πολεμήσουμε;
Όταν το Κομμουνιστικό Κόμμα της Σοβιετικής Ένωσης αναγκάστηκε να πολεμήσει τους Γερμανούς τότε οι μπολσεβίκοι προκειμένου να έχουν την υποστήριξη του λαού άνοιξαν τις Εκκλησίες. Τις Εκκλησίες που είχαν οι ίδιοι κλείσει σύμφωνα με το άθεο δόγμα τους «η θρησκεία είναι το όπιο του λαού».
Αλλά και το θαύμα της Ελλάδος στον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο δεν θα είχε γίνει αν η σύγκρουση αυτή δεν είχε θρησκευτικό χαρακτήρα. Ο εμβολισμός από τους Ιταλούς του πλοίου ΕΛΛΗ που μετέφερε προσκυνητές στην Παναγία της Τήνου υπήρξε ο λόγος που οι Έλληνες πολέμησαν σθεναρά τους Ιταλούς και τους νίκησαν. Μόνον η Πίστη στον Αληθινό Θεό μπορεί να κερδίσει πολέμους.
Η μειοδοσία σε κάθε τι που αποτελεί την Ορθόδοξη Ταυτότητα του έλληνα, όπως αυτή η μειοδοσία κάθε μέρα εκφράζεται από ΟΛΟ το πολιτικό φάσμα (ακόμη και ο Μητσοτάκης δεν θέλησε να φανεί ότι γνωρίζει για το Τάμα του Έθνους!),από τα πληρωμένα ΜΜΕ και δυστυχώς και από πολλή λαό οδηγεί σε εθνική τραγωδία. Κανένας δεν θα πολεμήσει για το ΔΝΤ, τα λεφτά της Μέρκελ, τις φιλοδοξίες της οικογένειας Μητσοτάκη, για το χωρίς γραβάτα προφίλ του Τσίπρα, τις παχυλές απολαυές του Παυλόπουλου…
https://nomokanon.blogspot.gr/2017/02/pourquoi.html
 

Ξεκάθαρες οι θέσεις του Οσίου Πορφυρίου

Ὁ κ. Γεώργιος Ἀρβανίτης εἶναι ὁ τελευταῖος λαϊκός ἐπιζών ἀπό τούς στενούς συνεργάτες τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου. 
Στήν ἀρχή τῆς συνομιλίας γίνεται ἀναφορά στή στάση τοῦ Γέροντα ἀπέναντι στά ἠθικά ζητήματα ἐκτός καί ἐντός τοῦ Γάμου. Ἐπίσης γίνεται ἀναφορά στήν στάση τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου ἀπέναντι στήν ἄσκηση, τόν Οἰκουμενισμό, τόν ἐγκεφαλικό θάνατο κ.λ.π. 


Φίλοι των Πολυτέκνων

 

Όποιος δεν πιστεύει σύμφωνα με την Παράδοση της Εκκλησίας, είναι άπιστος

Αποτέλεσμα εικόνας για Εφραίμ Φιλοθεΐτου
Γερ. Εφραίμ Φιλοθεΐτου (Αριζόνας)
(Αποσπάσματα από τον ένθρονιστήριον λόγον του Γέροντος 1974)
* Η Εκκλησία του Χριστού είναι Καθολική με την έννοιαν, ότι κατέχει όλο το πλήρωμα της αληθείας και της χάριτος διά τον φωτισμόν και την απολύτρωσιν του κό­σμου και επί πλέον είναι Καθολική με την έννοιαν ότι «δυνάμει» τείνει, όχι να κατακτήση, αλλά να αγιάση τον κόσμον. Κεφαλή της Εκκλησίας ο Χριστός και ημείς μέ­λη εκ μέρους συνδεόμενοι διά της κοινής πίστεως «εν τω συνδέσμω της αγάπης».
* Όσο περισσότερο αγιάζομε ο καθένας τον εαυτόν μας, τόσο περισσότερο αγιάζεται το σώμα της Εκκλη­σίας και κατά τον ανθρώπινο χαρακτήρα της, διότι κατά τον θείον της χαρακτήρα είναι τόσον αγία όσον και ο Θε­άνθρωπος Ιησούς. Η Ιστορία της Εκκλησίας είναι ι­στορία αγώνος εξαγιασμού των πιστών της.
* Όλοι όσοι πιστεύουν αληθινά, αγαπούν εν αληθεία όσοι δεν πιστεύουν αληθινά αγαπούν εν υποκρίσει. Ε­μείς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί αγαπούμε όλους και επιθυμούμε να έρθουν σε επίγνωση της αληθείας. Έτσι μας δίδαξε «ο Θεός της αγάπης» έτσι αναπαύεται η συνείδησίς μας. Δεν εχθραινόμεθα προς τους ανθρώπους εξ αι­τίας της αιρέσεως η της απιστίας των, αλλά και δεν θα αγαπήσωμεν ποτέ την απιστίαν η την αίρεσιν χάριν των ανθρώπων, διότι θα αποξενωθούμε από τον Θεόν.
* Ο Θεός διοχετεύει τη δύναμη της αγάπης Του, όταν προσκυνήται «εν Πνεύματι και αληθεία».
* Εκείνοι που ομιλούν πληθωρικά περί αγάπης νο­θεύουν το περιεχόμενο της για να περιπτυχθούν όλους τους αιρετικούς όλων των αποχρώσεων. Είναι τόσο ψεύ­τικη αυτή η αγάπη όσο και τα ψεύτικα λουλούδια….
* Λέγουν να ενωθούμε οι Ορθόδοξοι με τους Ρωμαιο­καθολικούς και εν συνεχεία με τους Προτεστάντας και με όλες τις γνωστές και άγνωστες αιρέσεις που επενόησε ο Διάβολος εν ονόματι τού Χριστιανισμού. Και αφού ενω­θούν όλοι οι Χριστιανοί ανεξαιρέτως μεταξύ των, κατό­πιν να ενωθούν και με τους Μωαμεθανούς, τους Ιου­δαίους, κατ’ επέκτασι με τους Βουδδιστάς, Βραχμανιστάς, Σιντοϊστάς και με όλες γενικά τις θρησκείες της υφηλίου.
Αυτή η παναιρετική αλχημεία επιχειρείται διά του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών. Ο ό­ρος νομίζομε ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικό­τητα. Πρόκειται περί Παγκοσμίου Συμβουλίου Εθελοθρησκειών.
Ο μοναδικός θεός ο όποιος θα διεκδικήση εκεί φόρον λατρείας θα είναι ο εκπεσών Εωσφόρος, ο ο­ποίος διά του απεσταλμένου του μεταξύ των ανθρώπων Αντιχρίστου θα επιχείρηση να υποκαταστήση την πί­στη και τη λατρεία στον αληθινό Θεό.
Για τον Οικουμε­νισμό δεν υπάρχει προσωπικός Θεός, τελείως απαράδεκτο είναι γιά τους συνεπείς οικουμενιστάς το δόγμα τού Τριαδικού Θεού.
Είναι γνωστό ότι ο σατανοκίνητος Σιωνισμός συντο­νίζει δύο επίβουλες ενέργειες εντός και εκτός της Εκκλη­σίας που αποβλέπουν σε ένα και μοναδικό σκοπό στην ά­λωση του φρουρίου που λέγεται Ορθοδοξία.
Παπικοί, Προτεστάνται, Χιλιασταί, Μασώνοι, Ενω­τικοί, Οικουμενισταί, και κάθε άλλη «ρίζα πικρίας», ό­λοι αυτοί «μίαν γνώμην έχουσι, και την δύναμιν και την εξουσίαν αυτών τω Θηρίω διδόασιν. Ούτοι μετά του Αρ­νίου πολεμήσουσι, και το Αρνίον νικήσει αυτούς, ότι Κύριος κυρίων εστί και Βασιλεύς βασιλέων, και οι μετ’ αυτού κλητοί και εκλεκτοί και πιστοί» (Άποκ. 17, 13).
* Φρονούμεν ότι η Ορθοδοξία δεν έχει καμμία θέση ανάμεσα σ’ αυτό το συνονθύλευμα των πλανών και των αιρέσεων. Αυτό το δόλιο «οικουμενικό» κατασκεύασμα δεν αποσκοπεί στην αναζήτηση της αληθείας, αλλά κατά τον π. Χαράλαμπον Βασιλόπουλον:
«Eίναι ένα ανακάτεμα αφανισμού της Αλήθειας. Είναι μία προσπάθεια όχι να βρουν την αλήθεια οι πλανεμένοι, αλλά να την χάσουν και εκείνοι που την έχουν, εκείνοι δηλαδή που πιστεύουν στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία».
«Μη πλανώμεθα. Μεταξύ Ορθοδοξίας και ετεροδοξίας χάσμα μέγα έστήρικται»
Ο μη πιστεύων κατά την παράδοσιν της Εκκλησίας άπιστος έστιν

 

 

Είναι αποδεκτή η βαπτισματικὴ θεολογία;

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ Η ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ;

Ἀρχιμ. Κυρίλλου Κωστοπούλου, Ἱεροκήρυκος Ἱ. Μ. Πατρῶν-Δρος Θεολογίας

 

Ἤδη ἀπὸ τὰ πρῶτα βήματα τοῦ Χριστιανισμοῦ ἐδιδάσκετο ὅτι ἕνα βάπτισμα ὑπάρχει. Ὁ Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν Παῦλος γράφοντας πρὸς τοὺς Ἐφεσίους λέγει: «Eἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα» (4, 4). Καὶ ὁ Ἰγνάτιος Ἀντιοχείας ἐπισημαίνει στοὺς Φιλιππησίους: «Εἰ γὰρ εἷς ἐστιν ὁ τῶν ὅλων θεός […], ἓν δὲ καὶ τὸ βάπτισμα τὸ εἰς τὸν θάνατον τοῦ κυρίου διδόμενον, μία δὲ καὶ ἡ ἐκλεκτὴ ἐκκλησία· μία ὀφείλει εἶναι καὶ ἡ κατὰ Χριστὸν πίστις» (Funk, DieKamp, Laupp [Tubingen 1913] 5, 1).

Αὐτὴ ἡ ὁμολογία περὶ ἑνὸς βαπτίσματος ἐπέχει ἐξόχως ἰδιάζουσα θέση στὴν Θεολογία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, γι᾽ αὐτὸ καὶ περιελήφθη στὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως ἀπὸ τοὺς Πατέρες τῆς Β´ ἐν Κωνσταντινουπόλει Οἰκουμενικῆς Συνόδου: «Ὁμολογῶ ἓν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν».

Κατὰ τὸν προηγούμενο αἰώνα, ὡστόσο, παρουσιάστηκε μία ἐκκλησιολογικὴ θεωρία, ἀποκαλούμενη «βαπτισματικὴ θεολογία», ἡ ὁποία ἐπεκτάθηκε καὶ διδάσκεται ἐντόνως μέχρι τὶς ἡμέρες μας. Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης, ἄλλοι Πατριάρχες, Ἐπίσκοποι καὶ θεολόγοι ὀρθόδοξοι πρεσβεύουν καὶ διακηρύσσουν τὴν θεωρία περὶ τῆς ἑνότητος καὶ ἐγκυρότητος τοῦ βαπτίσματος ὅλων τῶν «χριστιανικῶν ὁμολογιῶν». Παραδέχονται, δηλαδὴ καὶ ἀποδέχονται τὸ βάπτισμα τῶν Παπικῶν, τῶν Προτεσταντῶν καὶ ἄλλων αἱρετικῶν ὁμάδων ὡς ἔγκυρο, ταυτίζοντάς το μὲ τὸ Βάπτισμα τῶν Ὀρθοδόξων. Αὐτὴ ἡ θεωρία ἐντάσσεται στὴν οἰκουμενιστικὴ κίνηση καὶ θεολογία, ἡ ὁποία ἀνάγει τὶς ρίζες της στὶς ἀρχὲς τοῦ ΙΘ´ αἰώνα μὲ τὸν Βαπτιστὴ Ἱεραπόστολο William Carey, ὅπως ἀναφέρει ὁ R. Gibellini στὸ ἔργο του «Ἡ Θεολογία τοῦ εἰκοστοῦ αἰώνα» (2002, σ. 607). Συνέχεια ανάγνωσης